·
Luxury Photo collection Prestige by Stephan отбеляза старта на амбициозния проект и представи модните тенденции за сезона в прическите и маникюра.
София, 9 октомври 2012 - Stephan,
водеща френска марка за обучение на фризьори, представи официално първия си
салон от по-висок клас у нас - Stephan Prestige, част от успешния модел на марката за развитие на
центрове за красота в цял свят.
Първият
и единственият на Балканите салон Stephan Prestige е позициониран в най-елитната
част на столицата- кв.Лозенец, ул.Милин Камък 13 и се простира на две нива с
обща площ от 400 квадратни метра. Локацията символично подчертава стремежа на
марката да работи винаги в центъра на градския живот и да влага своето
въображение и артистичност във вдъхновяващи визии и качество на европейско
ниво. Салон Stephan Prestige изявява своята модерна претенция
чрез естетски подбрано вътрешен интериор, подчинено на концепцията за лукс,
елегантност и съвършени форми.
Екипът на
салона се състои от над 15 човека, сред които са и 6 фризьора, специално
подготвени във фризьорската академия на марката за работа по уникалния метод Stephan. Те са част от артистичния екип на Stephan в България и работят за множество фотосесии, тв
продукции, коафьорски шоута.
Основна
част от екипа са и петимата маникюристи, преминали обучение в nail школата на Gelish и
притежаващи редица награди, включително и международни признания.
Първият салон Stephan Prestige
На
разположение на клиентите от 9 до 21 часа всеки ден са собствени паркоместа,
обширна welcome зона с рецепция и места за
изчакване, бар за напитки, шест фризьорски места, сепариран кът за боя, обособена
Kerastase кабина с цветотерапия за
луксозни ритуали, зона за маникюр с 4 работни места, част за педикюр и кабини за козметика.
В салонът
е създаден и специален спот за грим, в който с клиентите ще работят популярни
български гримьори. Паралелно с това е налична и специална ритейл зона, където
всеки може да закупи продукти за грижа за косата след напълно безплатна и
професионална консултация.
Салонът
работи с пълната гама от професионални продукти за коса на L’Oreal Professionnel и най-луксозната грижа за косата – Kerastase, а маникюрът е поверен на лидера в областта – Gelish.
Фотоколекция „Luxury Photo
collection Prestige by Stephan”. Тенденции
Есен/Зима 2012
Откриването
на новия салон бе съпътствано от фотоколекция „ Luxury Photo collection
Prestige by Stephan”, която маркира водещите тенденции за есен/зима 2012 под
формата на цялостна модна визия. Колекцията подчертава линията на подстригване
и актуалните цветове в контекста на
модния тренд за сезона. Тя представя 3
актуални прически - делова, екстравагандна и вечерна, подчинени на идеята за гредски
шик спрямо тенденциите в косите и маникюра този сезон.
Актуални този сезон според Stephan са късите към средни дължини на
косата, малко
под раменете, с небрежно естествено излъчване. При късата визия се залага на
по-равна дължина на косата като краищата са силно маркирани. Дължината е на
нивото на ухото като е подчертана изчистената линия на подстригване. Акцентът и
за есенния сезон остава бретонът - на нивото или под веждите. Цветовете за Есен
2012 са топли, медени с леки златисти или шоколадови нотки. Русият цвят е
винаги на мода, но с по-чувствено излъчване.
Топ тенденцията в маникюра тази
есен е в тон за идеята за лукс и елегантност като акцентира върху класическите
тъмни цветове – метал, графитено, бургундово,
наситено синьо. Ноктите са разкошни, къси, квадратни със заоблени краища или
бадемообразни.
Почитателките
на светлите пастелни цветове могат изберат между нежно кремавото, пясъчно или
златисто. Подобен маникюр е идеален за офиса.
Декорациите
и арт маникюра също са особено актуални този сезон- сложни рисунки, елементи,
метални нюанси или контрастен френски маникюр - изборът е ваш.
Марката Stephan
Марката имат 35 годишна история - първият салон Stephan e отворен в Мюре, близо до Тулуза, в далечната 1975 година. Днес Stephan има школи за обучение на няколко континента. Над 70 салона в цял свят също носят името на един от фризьорските гении на Франция Стефан Сьонес. Няколкостотин курсисти годишно правят първите си стъпки във фризьорството само в двете водещи академии на Stephan - в Тулуза и София. Компанията е базирана в Тулуза, Франция и има представителен офис за Централна и Източна Европа в София, България. В България Stephan отвори своята академия през 2007 година и оттогава предлага у нас цялостното си портфолио от световно известни курсове за обучение на фризьори.
Марката имат 35 годишна история - първият салон Stephan e отворен в Мюре, близо до Тулуза, в далечната 1975 година. Днес Stephan има школи за обучение на няколко континента. Над 70 салона в цял свят също носят името на един от фризьорските гении на Франция Стефан Сьонес. Няколкостотин курсисти годишно правят първите си стъпки във фризьорството само в двете водещи академии на Stephan - в Тулуза и София. Компанията е базирана в Тулуза, Франция и има представителен офис за Централна и Източна Европа в София, България. В България Stephan отвори своята академия през 2007 година и оттогава предлага у нас цялостното си портфолио от световно известни курсове за обучение на фризьори.
Методът Stephan
Методът Стефан е създаден от един от гениите на френското коафьорство Стефан Сьонес като основен принцип, от който фризьора се ръководи при подстригване на клиентите. Методът е базиран изцяло на професионална логика, която може да бъде практикувана от всеки един фризьор. Познавайки базите и основите на метода може да се реализира всяко желание на клиента, придружено с професионалното виждане на фризьора, прецизно водейки се от индивидуалността и типа коса (текстура, натура, растеж).
Модели: Аглая Василева, Наталия Георгиева, Ралица
Василева
Коса: екип фризьори на салон Stephan Prestige за Stephan
Нокти: Камелия Милошева и екип маникюристи за салон Stephan Prestige
Грим: Оксана Николова, школа за грим „Qqolori make-up artist
school”
FB/Salon Stephan Prestige
Източник: New Approach PR Agency
Няма коментари:
Публикуване на коментар