18.10.12

EUPHORIA + Calvin Klein: провокативен – секси – чувствен


Супермоделът Лара Стоун в съвременна интерпретация на лукс и чувственост

Calvin Klein, Inc. обяви нова световна рекламна кампания на euphoria Calvin Klein. В нея супермоделът Лара Стоун представя една съвременна интерпретация на лукс и чувственост.
Кампанията съживява изтънчената женственост – сърцето на euphoria Calvin Klein. Новата червена цветова гама придава трептяща свежест на смелата визия. Режисьор на кампанията е Фабиен Брон от Baron & Baron, който си сътрудничи с креативното студио на Calvin Klein, Inc., а печатната реклама е заснета от известните фотографи Мерт Алас и Маркъс Пигот.
„За мен е чест да бъда лице на новата рекламна кампания на емблематичния аромат еuphoria Calvin Klein”, споделя г-ца Стоун от снимачната площадка на рекламата: „Уханието е очарователно, модерно и секси.”
От представянето му през 2005 г. euphoria Calvin Klein остава сред първите 10 ароматни линии в световен мащаб и е най-голямата дамска линия в портфолиото на Calvin Klein.

 
Еuphoria Calvin Klein е пристрастяващ ориенталски аромат, в който контрастират екзотични плодове, изкусителни цветя и богати нотки крем.

ВРЪХ:                   нар, американска слива, богати зелени нотки
Върховите нотки избухват с уханието на нар, сочна американска слива и богати зелени нюанси, които грабват сетивата.

СЪРЦЕ:                                утринен лотос, магнолия чампака, черна орхидея
Сърцевината създава мистериозно и омайващо усещане чрез богатото ухание на черна орхидея, утринен лотос и чувствени цветове магнолия чампака.

ОСНОВА:            течна амбра, черна виолетка, ухание на крем, махагон
В основата на аромата се крие дълготрайният подпис на секси уханието на течна амбра и махагон в комбинация с интригуващата страст на черна виолетка, чувствен мускус и пристрастяващо ухание на крем.

Флакон
Calvin Klein, в сътрудничетво с дизайнера Фабиен Барон, създава euphoria като модерна интерпретация на чувствеността – гладък и секси, изискан и жив. Флаконът се вписва в дамската длан по естествен и чувствен начин. Извитите контури и луксозните материи са символ на изтънчеността.
Аметистовият нюанс на течността прозира през стъкло, обгърнато от красива алуминиева черупка. Правоъгълната капачка е запазеният знак на calvin klein.
Флаконът е поставен в луксозна матова картонена опаковка със сатенен завършек и наситен цвят на касис.

За Лара Стоун

Супермоделът Лара Стоун е родена в град Миерло в южна Холандия. Като модел е работила с най-добрите в модната индустрия. Фотографи като Стивън Мизел, Мерт & Маркус, Марио Тестино, Инез Ван Лансвеерде и Виноод Матидан, Дейвис Симс, Крейг Макдийн, Марио Соренти и Тери Ричардсън са я снимали за корици на престижни списания като Vogue, Interview, Self Service, V, Numero и i-D. Февруарският брой на френското издание на Vogue е посветен на нея.
Разнообразието от реклами, в които е участвала , е безпрецедентно за съвременната модна индустрия. Снимала се е в кампании на Calvin Klein, Givenchy, Jil Sander, Louis Vuitton, Hugo Boss, Max Mara, Jean Paul Gaultier, Nicole Farhi, Versace, DKNY, Prada. В момента е лице на Calvin Klein (аромати, бельо, дънки, мода), аромат на DKNY и аромат и козметика на Tom Ford.
Лара редовно участва и в модни дефилета, представяйки известни световни марки като Chanel, Lanvin, Givenchy, Louis Vuitton, Miu Miu, Balmain, Marc Jacobs, Missoni, Hermes, Karl Lagerfeld, Jean Paul Gaultier, Christian Dior и за осми последователен сезон Prada. В момента е обявена за най-добър модел от models.com.

Photo: everet

Няма коментари:

Публикуване на коментар